Ghana ! - Reisverslagen van Maaike Harder - WaarBenJij.nu Ghana ! - Reisverslagen van Maaike Harder - WaarBenJij.nu

Ghana !

Hey sneeuwpopjes :P

Zo lig je nog in je hangmatje in Maleisië heerlijk weg te dromen bij je plannen voor Ghana, zo is het inmiddels alweer een tijdje 2010 en zo komt het avontuur steeds dichterbij!
Nog 25 daagjes te gaan, aftellen is begonnen :)
Op zaterdag 13 maart is het dan zover…. Een nieuw avontuur, zeg maar gerust een tijdelijk nieuw leven, ha ha!!
Voor de nog - niet – weters; ik ga vier maanden lesgeven op een schooltje in Kumasi, zo’n 6 uur ( ligt eraan hoe de weg en de bus is, :p ) rijden vanaf Accra. ( hoofdstad )
Zoals het er nu naar uitziet ga ik lesgeven aan kleutertjes, hoe leuk!! Op dit moment volg ik de minor ( keuzevak ) kinderen met speciale behoeften, hier moeten wij een onderzoekje voor doen. Wat is er nou leuker om dit in Ghana te doen ;)
Nu doe ik de minor die ik wil én ga ik naar Afrika, Ghana :)
De laatste maand wil ik gaan reizen, hoe en wat zie ik daar ter plekke!
Inmiddels heb ik al contact met 2 meiden die ook naar Kumasi gaan!! Superleukk..
Sanne heeft zelfs dezelfde vlucht als mij :) :)
Volgende week donderdag heb ik een deelnamebijeenkomst in Dordrecht, hier hoop ik de andere vrijwilligers te kunnen ontmoeten!
Hierbij wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie geweldige bijdrage voor de kids!! Het wordt een te grote lijst om iedereen persoonlijk te bedanken, maar hierbij; familie, vrienden, kennissen onwijs bedankt!! Uiteraard houd ik jullie op de hoogte!
Ik denk dat het een barre overgang gaat worden van koud, koud, naar heet heet heet!! Hi.
Dit was mijn eerste berichtje gewoon nog even vanuit thuis!
Dikke kus,
Maaik

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

Back home!!

17 Juli 2010

Kaaskoppie Maaik in Ghana newspaper!

14 Juni 2010

Weekendje down’ers en meer!

23 Mei 2010

Hoofdstuk 6 uit het leven van kaaskoppie Maaik

10 Mei 2010

Deel 2 travelstories
Maaike

Actief sinds 16 Okt. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46942

Voorgaande reizen:

13 Maart 2010 - 30 Juli 2010

Ghana !

05 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn derde reis; Dubai- Singapore- Maleisie

Landen bezocht: